Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Αισιοδοξία και ψυχραιμία

Στο κομμάτι αυτό σκέφτηκα να εξηγήσω και να προσπαθήσω να βοηθήσω όσο μπορώ τους μαθητές της τρίτης τάξης λυκείου που ετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Θεωρώ ότι για μια καλή προετοιμασία (βάζω την κασέτα που βάζουμε όλοι) στηρίζεται σε συνεπή προσπάθεια ευελιξία, πρόγραμμα και καλό ύπνο!!!! Δεν χρειάζονται υπερβολές με αϋπνίες και καφέδες αλλά συγκέντρωση στο διάβασμα. Διαβάζετε πρώτα από όλα για τον εαυτό σας, για να αυξήσετε την γνώση , την κατανόηση σας , να περάσετε σε μια σχολή που σας ενδιαφέρει και δευτερευόντως για τους γονείς για τους καθηγητές. Απολαυστε το και διασκεδάστε το όσο είναι βέβαια δυνατόν. (Εννοείται ότι δεν φαντάζομαι κανείς από εσάς να λέει γουαου θα διαβάσω φυσική αλλά βρείτε και μια σχετική ικανοποίηση στο διάβασμα σας)Θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής στο ανέβασμα υλικού στην σελίδα και για οποιεσδήποτε απορίες το e-mail μου είναι ανοιχτό όπως και σίγουρα είναι και τα αυτιά των καθηγητών σας για να σας βοηθήσουν στο σχολείο οπότε εκμεταλλευτείτε το. Τελευταίο να πω ότι γράφοντας τις σημειώσεις αυτές έχω στο μυαλό μου αρκετούς μαθητές που ζορίζονται και όχι τους άριστους οπότε αν είστε προχωρημένοι δείξετε κατανόηση στα πολλά μου λόγια. Ξεκινάμε λοιπόν και να είστε σίγουροι ότι μόλις μπείτε στο κόλπο στης φυσικής και κατανοήσετε την λογική της όλα θα είναι «ευκολάκια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Προσοχή !!!!! Άκαπνος